Amortization Schedule for Excel Download
Amortization Schedule for Excel to bardzo przydatny dodatek do programu Microsoft Excel, który pozwala stworzyć harmonogram spłaty kredytu. Po pobraniu, całość nie wymaga instalacji – działa jak tradycyjny dokument Excel.
Po pobraniu Amortization Schedule for Excel wystarczy otworzyć dodatek w programie Microsoft Excel, aby od razu uzyskać dostęp do narzędzi, za pomocą których stworzymy przydatny i bardzo funkcjonalny harmonogram spłaty rat kredytu, czynszu, czesnego etc.
Po otwarciu dokumentu, w górnej części znajdziemy zakładki dotyczące stopy procentowej, terminu spłat oraz kilka innych szczegółów dotyczących częstotliwości spłat, okresu płatności etc. Aby skorzystać z wszystkich funkcjonalności, wystarczy wpisać niezbędne dane – po chwili pojawi się kompletny harmonogram. Niestety nie ma możliwości wdrożenia danych dwóch osobnych kredytów, aby porównać raty, oprocentowanie itp.
Drugi plik XLS w pakiecie Amortization Schedule for Excel odpowiada za dokonane już spłaty rat i kredytów. Zapewne mało kto będzie z niego korzystał, ale osoby, które chcą mieć porządek w finansach z pewnością z niego skorzystają.