SYMFONIA Handel Download
SYMFONIA Handel to aplikacja do prowadzenia dokumentacji handlowej oraz nadzorowania magazynu. Program pozwala na kompleksową ewidencję zawartości i stanu magazynu, jak również na prowadzenie rejestru sprzedaży oraz zakupów. Użytkownik może również wystawiać dokumenty transakcyjne związane ze sprzedażą, zaliczkami, wpłynięciem towaru do magazynu itp. SYMFONIA Handel posiada wbudowane wsparcie dla urządzeń zewnętrznych, takich jak drukarki, kasy fiskalne oraz czytniki kodów kreskowych.
Program łatwo dostosować do potrzeb swojego przedsiębiorstwa. Użytkownik może dodawać własne dokumenty, tworzyć dokumenty wzorcowe, definiować szablony i sposoby numeracji dokumentów, jak również wybrać sposób rozliczania towarów w magazynach (LIFO, FIFO, szczegółowa identyfikacja).
Interfejs programu jest prosty i czytelny, a co najważniejsze bardzo szybko reaguje na poczynania użytkownika. Przełączanie między zakładkami odbywa się bardzo szybko, co sprawia, że SYMFONIA Handel okaże się trafnym wyborem dla firm, które nie posiadają najnowocześniejszych komputerów. Przy tym wszystkim program wygląda ładnie i jest przyjazny w obsłudze.
Użytkownik ma do dyspozycji bazę kontrahentów, którą na bieżąco może uzupełniać i edytować. Kontrahentów można wyszukiwać po filtrach, takich jak kod pocztowy, nazwa firmy, nip, miejscowość, rejon, jak również przypisywać do poszczególnych rodzajów (kategorii). Z kolei konkretne rodzaje możemy przypisywać do całych katalogów, dzięki czemu zarządzanie kartoteką kontrahentów jest przyjemne i łatwe. Warto powiedzieć, że podczas dodawania klienta możemy przypisać pracownika firmy jako opiekuna danego kontrahenta. Sprawia to, że w połączeniu z dużą możliwością katalogowania i filtrowania klientów możemy wykorzystać to narzędzie do zastosowań CRM.
W taki sam sposób jak kontrahentów, pracownicy mogą dodawać kartoteki towarów oraz usług. Podobnie jak w przypadku klientów, również tutaj nie zabrakło rozbudowanej wyszukiwarki z filtrami, dzięki czemu szybko odnajdziemy potrzebne towary. Program pozwala na obsługę wielu magazynów przy zachowaniu wspólnych danych dla wszystkich magazynów i jednoczesnym rozłączeniu danych dla dokumentów. Aplikacja umożliwia prowadzenie ewidencji stanów magazynowych oraz rozliczanie z towarów.
SYMFONIA Handel to także rozbudowane zarządzanie wszystkimi dokumentami handlowymi, transakcyjnymi, magazynowymi oraz kasowymi. Pracownicy mogą wystawiać potwierdzenia sprzedaży, faktury VAT, paragony, rachunki, jak również noty korygujące. Poza dokumentami związanymi ze sprzedażą i zakupem, użytkownik może również wystawiać dokumenty magazynowe (PZ, WZ, PW, RW, MM) jak również druki kasowe (KP. KW).
Za pomocą SYMFONIA Handel stworzymy także raporty i zestawienia okresowe na podstawie danych wprowadzonych do programu.