BioShock Infinite - oficjalna zapowiedź
Irrational Games zapowiedziało że światło dzienne ujrzy kolejna wersja gry BioShock - ostatniego tytułu wypuszczonego przez to studio. Następna gry BioShock zostanie wydany pod nazwą BioShock Infinite. Akcja będzie rozgrywać się w 1912 roku w Kolumbii, w mieście w przestworzach. Tytuł zostanie wydany w 2012 roku na PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360.
BioShock Infinite przenosi akcję spod powierzchni wody wprost w przestworza, w czasach gdy Stany Zjednoczone Ameryki stawały się potęgą technologiczną na świecie. Kolumbia wyraża odwagę i sprawność Ameryki oraz jest symbolem jej poglądów.
Lewitujące miasto zostaje wysłane w podróż dookoła świata, lecz sytuacja staje się nieciekawa gdy Kolumbia znika, i nikt jej już nie odnajduje. Gracz wciela się w rolę agenta Bookera DeWitta, bohatera który jest przeciwieństwem tego, znanego z pierwszej części BioShock. Zostaje on wysłany do Kolumbii by odnaleźć Elżbietę, młodą kobietę która posiada ogromne moce.
Walki odbywają się w pomieszczeniach zamkniętych jak i pomiędzy chmurami.
"Jesteśmy bardzo podekscytowani tym że mogliśmy rozszerzyć świat BioShocka, który jest jednym z największych i najkosztowniejszych projektów firmy" powiedział Christoph Hartmann, prezes 2K.
Po czym dodał, "Wierzymy że Irrational Games poświęci swoją uwagę na dopracowanie najdrobniejszych szczegółów oraz niepowtarzalnej fabuły by sprawić aby BioShock Infinite stał się niesamowitym doświadczeniem i rozrywką dla graczy, która przyciągnie nie tylko zagorzałych fanów tytułu BioShock ale także ich nowe rzesze.
Ken Lavine, legendarny projektant takich gier jak BioShock czy System Shock 2 stwierdził że "podczas pracy na BioShock Infinite zespołowi przyświecała tylko jedna idea: żadnych świętych krów. Ta gra będzie tak samo dobra dla ludzi którzy kochają serię BioShock oraz dla tych którzy lubią nowości.
"W związku z lewitującym miastem Kolumbii potrzebowaliśmy nowego silnika. By stworzyć Elżbietę potrzebowaliśmy całkowicie nowego modelu animacji oraz sztucznej inteligencji. By stworzyć ekscytującą walkę w pomieszczeniach i na zewnątrz na wysokości 30 000 stóp musieliśmy przekształcić oraz poszerzyć arsenał znany z pierwszej części gry BioShock.
"Jednej rzeczy gracze mogą być pewni: reguły świata BioShock ulegną zmianie."
Komentarze