Niekiedy podczas łączenia się ze sklepem App Store dla iPhonów i iPadów pojawia się błąd o nazwie "Brak połączenia z App Store". Istnieje bardzo prosty sposób, aby go wyeliminować.
Oczywiście nie mówimy o chwilach kiedy Apple przeprowadza jakieś techniczne zmiany czy poprawki w ramach App Store. Czasami jednak zdarzają się problemy z połączeniem ze sklepem. Rozwiązanie tego problemu jest jednak bardzo proste.
Jeżeli nie możecie połączyć się z App Store, należy wylogować się z naszego konta i zalogować ponownie. W tym celu uruchamiamy aplikację Ustawienia, a następnie odszukujemy i otwieramy zakładkę o nazwie iTunes Store i App Store.
Po wejściu w zakładkę należy stuknąć palcem odnośnik do naszego konta, czyli Apple ID:e-mail użytkownika. Następnie wybieramy opcję Wyloguj się.
Kiedy już zostaniemy wylogowani z naszego konta w App Store, ponownie wpisujemy e-mail i hasło. Warto też zamknąć aplikację App Store. Po ponownym zalogowaniu się uruchamiamy jeszcze raz sklep z aplikacjami i tym razem błędu nie powinno już być.