Chmura Xbox Live już działa, a użytkownicy dostają rekompensatę za problemy
Microsoft postanowił zadośćuczynić za swoje ostatnie problemy z Xbox Live. Z tego powodu wszystkim osobom, które zostały dotknięte problemem zapisu stanu rozgrywki w chmurze, przedłużono za darmo członkowstwo w usłudze abonamentowej Xbox Live Gold o jeden miesiąc.
Parę dni temu pisaliśmy o błędzie 0x807b0198, który nawiedział użytkowników usługi Xbox Live. Problem przejawiał się niemożnością otwarcia zapisanych stanów rozgrywki, które przechowywane były w usłudze Xbox Live Cloud Saved Games.
Wygląda na to, że Microsoft ciężko pracował przez cały weekend i w poniedziałek problem został rozwiązany, o czym poinformował rzecznik Microsoft’u, Larry Hryb. Ze względu na dośc długi zastój w działaniu usługi zapisu w chmurze, Microsoft postanowił zrekompensować ten czas użytkownikom poprzez przedłużenie im za darmo usługi abonamentowej Xbox Live Gold o jeden miesiąc.
Alex Garden, menedżer generalny Xbox Live, przeprosił za zaistniałe problemy i podziękował wszystkim użytkownikow za cierpliwość i zrozumienie. Poinformował również, że stosunkowo długi czas naprawy spowodowany był koniecznością upewnienia się, że wszystkie zapisane gry zostaną nietknięte. Następnie wspomniał, że konta użytkowników dotkniętych problemem zostaną automatycznie wzbogacone o kolejny miesiąc członkowstwa w usłudze abonamentowej Xbox Live Gold. Na koniec dodał, że firma dołoży wszelkich starań, aby takie problemy już nigdy nie miały miejsca.