iTunes nie rozpoznaje iPhone lub iPada? Napraw to!
Podłączasz do komputera iPhona lub iPada i iTunes nie rozpoznaje urządzenia? Mamy na to prosty sposób. Wystarczy wprowadzić smartfona w tryb recovery.
Jeżeli podczas podłączania iPhona lub iPada do komputera nic się nie dzieje i pojawia się czarny ekran, a iTunes nie rozpoznaje urządzenia, należy wprowadzić je w tryb recovery. W ten sposób będziemy mogli odzyskać kontrolę nad urządzeniem.
Ma to oczywiście swoje wady - po wprowadzeniu iPhona czy iPada w tryb recovery, utracimy wszystkie dane. Dlatego przed przystąpieniem do tego kroku warto zsynchroniozować ustawienia i dane za pomocą iCloud.
Następnie podłączamy kabel do komputera (ale nie do iPhona/iPada). Wyłączamy smartfona lub tablet. Teraz podłączamy urządzenie do komputera za pomocą kabla, wciskając jednocześnie przycisk Home i przycisk włączania/wyłączania urządzenia.
Kiedy już na ekranie iPhona lub iPada pojawi się ekran startowy, puszczamy przycisk włączania/wyłączania. Stale jednak trzymamy przycisk Home.
Włączamy w komputerze iTunes i kiedy pojawi się ten ekran, puszczamy przycisk Home:
iTunes automatycznie poinformuje nas, że iPhone jest w trybie recovery. Akceptujemy wiadomości i klikamy przycisk "Odtwórz iPhone'a". Dane z urządzenia zostaną wykasowane, a iOS przywrócony do ponownego działania.
Następnie łączymy się z internetem i czekamy, aż na naszego iPhona/iPada zostanie przywrócona ostatnia kopia bezpieczeństwa z iCloud.