Jak naprawić błąd 0x80070422 w aplikacji Xbox w systemie Windows 11

Jeśli wciąż otrzymujesz komunikat o błędzie aplikacji Xbox 0x80070422 w systemie Windows 11, to istnieje kilka kroków, które możesz podjąć, aby rozwiązać ten problem. Często nie jest to jednak proste, jednoetapowe rozwiązanie, więc będziesz musiał wykonać każdy z poniższych kroków, aż problem zostanie naprawiony.

Kroki, które należy wykonać, aby naprawić błąd aplikacji Xbox 0x80070422 w systemie Windows 10 lub 11.

Uruchom ponownie urządzenia

Najpierw upewnij się, że ponownie uruchomiłeś zarówno komputer, jak i modem/router internetowy. Ten prosty krok może często rozwiązać problemy z łącznością.

Zresetuj sklep Microsoft Store

Aby zresetować sklep Microsoft Store, wykonaj następujące kroki:

Zresetuj aplikację Xbox

Następnie zresetuj aplikację Xbox, wykonując następujące czynności:

Zresetuj aplikację Usługi gier

Zresetuj aplikację Usługi gier, wykonując poniższe czynności:

Odinstaluj najnowszą aktualizację systemu Windows 11, aby usunąć błąd 0x80070422

Jeśli błąd nadal występuje, spróbuj odinstalować najnowszą aktualizację systemu Windows 11 (jeśli została zainstalowana w ciągu ostatnich 9 dni):

Zainstaluj najnowszą aktualizację systemu Windows, aby naprawić błąd 0x80070422

Jeśli nie możesz odinstalować aktualizacji lub nie rozwiązuje to problemu, sprawdź dostępność nowych aktualizacji:

Po wykonaniu wszystkich tych kroków powinieneś być w stanie rozpocząć korzystanie z aplikacji Xbox na komputerze bez żadnych problemów. Jeśli po wykonaniu tych czynności problemy nadal będą występować, być może nadszedł czas na ponowną instalację systemu operacyjnego. Wszystkie powyższe kroki będą również działać w systemie Windows 10.

Komentarze