Jak naprawić błąd 0x80073D02 w Microsoft Store w systemie Windows 11.
Próbujesz otworzyć aplikację Microsoft Store w systemie Windows 11 i ciągle otrzymujesz komunikat o błędzie 0x80073D02 lub pojawia się on podczas wykonywania szeregu różnych zadań? W tym artykule przedstawiono wszystkie możliwe rozwiązania omawianego problemu, które można wypróbować, aby pozbyć się go na urządzeniu z systemem Windows 11.
Microsoft bardzo się stara, aby Microsoft Store był czymś niezwykle użytecznym, jednak fakt jest taki, że nadal jest jednym z najbardziej nieprzydatnych sklepów w Internecie. Duża część aplikacji to śmieci, zawyżone ceny lub po prostu takie, które chcą być postrzegane jako godne zaufania oprogramowanie. Z wyjątkiem kilku aplikacji, takich jak Netflix, Xbox itp., Microsoft Store świeci pustkami, a z większości aplikacji tak naprawdę nikt nie korzysta. Mimo wszystko, korzystanie ze sklepu Microsoft Store może być czasami nieuniknione, zwłaszcza, jeśli korzystasz z Game Pass na PC. Game Pass zmusza Cię do korzystania ze sklepu Microsoft Store prawdopodobnie znacznie częściej niż kiedykolwiek.
Jeśli próbujesz otworzyć aplikację Microsoft Store, aby pobrać coś z niej lub po prostu użyć jej do aktualizacji swoich gier, istnieje duża szansa, że otrzymujesz błąd 0x80073D02 lub jeden z jego bardzo podobnych wariantów: 0x8D050002, 0x80073d0a, 0x00000190, 0x87E10BD0, 0x80073D12, 0x80004003 itd. Jeśli tak, zapoznaj się z poniższymi krokami, które mogą pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu.
Jak naprawić błąd 0x80073D02 w Microsoft Store?
Na początek najszybszą i najłatwiejszą rzeczą, jaką możesz zrobić jest sprawdzenie aktualizacji systemu Windows. Jeśli nie masz pewności, jak sprawić, by system Windows 11 sprawdził dostępność aktualizacji, zapoznaj się z krokami zaprezentowanymi poniżej.
- Możesz samodzielnie wymusić na systemie Windows 11 sprawdzenie dostępności aktualizacji, naciskając klawisz Windows + I, aby otworzyć Ustawienia.
- Po otwarciu Ustawień kliknij Windows Update na dole panelu po lewej stronie.
- Teraz kliknij Sprawdź aktualizacje i poczekaj na zakończenie procesu. Jeśli aktualizacje są dostępne, system Windows pobierze je i zainstaluje. Przy odrobinie szczęścia najnowsza aktualizacja może rozwiązać ten problem.
Uwaga: jeśli nieprawidłowa aktualizacja systemu Windows spowodowała ten problem, możesz odinstalować ją i wrócić do starszej wersji.
Spróbuj uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów z systemem Windows 11.
Innym stosunkowo łatwym sposobem pozbycia się nie tylko tego komunikatu o błędzie, ale także wielu innych podobnych powiadomień ze sklepu Microsoft Store jest użycie narzędzia do rozwiązywania problemów ze sklepu Microsoft Store. To automatycznie zdiagnozuje i naprawi wszelkie problemy. Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów, musisz wykonać następujące czynności.
- Naciśnij klawisz Windows + I, aby otworzyć Ustawienia.
- Następnie przejdź do System > Rozwiązywanie problemów > Inne narzędzia do rozwiązywania problemów.
- Następnie kliknij Uruchom obok nagłówka Aplikacje ze Sklepu Windows.
Teraz wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i czekać aż problem zostanie rozwiązany.
Spróbuj naprawić lub zresetować sklep Microsoft Store, aby naprawić błąd 0x80073D02.
- Otwórz aplikację Ustawienia na komputerze, naciskając klawisz Windows + I i przejdź do Aplikacji, a następnie znajdź Microsoft Store.
Następnie kliknij Opcje zaawansowane, przewiń listę w dół i kliknij Napraw (pozwól na naprawę), a następnie kliknij Resetuj (pozwól się zresetować).
Po wykonaniu obu tych czynności zaloguj się ponownie i sprawdź, czy możesz korzystać ze Sklepu bez błędu 0x80073D02. Windows 11 ma wiele nowych, wymyślnych funkcji do odkrycia i tyle samo zmian do ponownego nauczenia. Możesz sprawdzić wszystkie nasze przewodniki dotyczące systemu Windows 11 poniżej.
Zobacz wszystkie nasze poradniki dotyczące systemu Windows 11 tutaj.