Jak naprawić błąd Microsoft Store „Przepraszam za przerwę” w systemie Windows
Zwykle, gdy Windows lub Microsoft Store decydują, że nadszedł czas, aby wyświetlić komunikat o błędzie, pojawia się ładny, duży komunikat ostrzegawczy i losowy kod błędu. Jednak z jakiegoś powodu tym razem zdecydowali się wyświetlić uprzejmy komunikat o błędzie: „Przepraszamy za przerwę. Zanim będziesz mógł zrobić zakupy, musimy zaktualizować Sklep. Możesz najpierw połączyć się z Wi-Fi, aby uniknąć ewentualnych opłat za transmisję danych”. Mimo że komunikat o błędzie jest bardziej osobisty, będziesz musiał użyć tych samych poprawek, co zawsze.
Jak naprawić błąd Microsoft Store „Przepraszamy za przerwę” w systemie Windows
Może to nie być możliwe dla wielu osób, ponieważ Sklep nie otwiera się na tyle, aby nawet się wylogować. Ale jeśli tak się stanie, oto kroki, które należy wykonać.
- Otwórz sklep Microsoft Store.
- Kliknij swoje zdjęcie profilowe i wybierz opcję Wyloguj się.
- Uruchom ponownie komputer.
- Zaloguj się ponownie przy użyciu danych konta Microsoft i wszystko powinno działać.
Wyczyść pamięć podręczną sklepu Microsoft Store
Jeśli pierwsza poprawka nie zadziała, to prawdopodobnie będzie to rozwiązanie, które rozwiąże problem.
- Wpisz WSReset.exe w pasku wyszukiwania Windows i naciśnij Enter.
- Pojawi się czarne okno poleceń, którego nie należy zamykać.
- Po kilku chwilach okno zostanie zamknięte, a Sklep powinien się ponownie otworzyć.
Resetowanie sklepu Microsoft Store
Chociaż masz tutaj dwie różne opcje, albo Napraw, albo Resetuj, najlepiej jest przejść od razu do opcji Reset. Z mojego doświadczenia wynika, że opcja naprawy nie rozwiązała jeszcze żadnego problemu.
- Otwórz Ustawienia i przejdź do System > Składniki systemowe.
- Tutaj znajdź Microsoft Store i kliknij trzy kropki, a następnie Opcje zaawansowane.
- Na koniec przewiń w dół i kliknij opcję Resetuj.
Po zakończeniu procesu konieczne będzie ponowne zalogowanie się do sklepu Microsoft Store, ale wszystko powinno działać.
Aktualizacja systemu Windows
Nieaktualne pliki systemowe mogą przyczyniać się do problemów ze sklepem Microsoft Store, w tym tego błędu. Zainstalowanie najnowszych aktualizacji systemu Windows może to naprawić.
- Wyszukaj Aktualizacje na pasku wyszukiwania Windows i naciśnij Enter.
- W oknie Windows Update kliknij Sprawdź aktualizacje lub Zainstaluj, jeśli jakieś są oczekujące.
- Zainstaluj opcjonalne aktualizacje, jeśli są dostępne, a następnie uruchom ponownie system.
Ponowna rejestracja sklepu Microsoft Store za pomocą PowerShell
Ponowna rejestracja sklepu Microsoft Store jest w zasadzie ostatnią opcją. Jeśli to nie zadziała, konieczne może być ponowne zainstalowanie systemu Windows.
- Otwórz pasek wyszukiwania Windows i wpisz PowerShell.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy PowerShell i wybierz Uruchom jako administrator.
- Gdy pojawi się monit UAC, kliknij Tak.
- Wpisz następujące polecenie i naciśnij Enter:
ren %localappdata%\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\LocalState cache.old
- Następnie wprowadź następujące polecenie i naciśnij Enter:
powershell -ExecutionPolicy Unrestricted
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
- Uruchom ponownie komputer.