Jak naprawić błąd Microsoft Store „Przepraszam za przerwę” w systemie Windows

Zwykle, gdy Windows lub Microsoft Store decydują, że nadszedł czas, aby wyświetlić komunikat o błędzie, pojawia się ładny, duży komunikat ostrzegawczy i losowy kod błędu. Jednak z jakiegoś powodu tym razem zdecydowali się wyświetlić uprzejmy komunikat o błędzie: „Przepraszamy za przerwę. Zanim będziesz mógł zrobić zakupy, musimy zaktualizować Sklep. Możesz najpierw połączyć się z Wi-Fi, aby uniknąć ewentualnych opłat za transmisję danych”. Mimo że komunikat o błędzie jest bardziej osobisty, będziesz musiał użyć tych samych poprawek, co zawsze.

Jak naprawić błąd Microsoft Store „Przepraszamy za przerwę” w systemie Windows

Może to nie być możliwe dla wielu osób, ponieważ Sklep nie otwiera się na tyle, aby nawet się wylogować. Ale jeśli tak się stanie, oto kroki, które należy wykonać.

Wyczyść pamięć podręczną sklepu Microsoft Store

Jeśli pierwsza poprawka nie zadziała, to prawdopodobnie będzie to rozwiązanie, które rozwiąże problem.

Resetowanie sklepu Microsoft Store

Chociaż masz tutaj dwie różne opcje, albo Napraw, albo Resetuj, najlepiej jest przejść od razu do opcji Reset. Z mojego doświadczenia wynika, że opcja naprawy nie rozwiązała jeszcze żadnego problemu.

Po zakończeniu procesu konieczne będzie ponowne zalogowanie się do sklepu Microsoft Store, ale wszystko powinno działać.

Aktualizacja systemu Windows

Nieaktualne pliki systemowe mogą przyczyniać się do problemów ze sklepem Microsoft Store, w tym tego błędu. Zainstalowanie najnowszych aktualizacji systemu Windows może to naprawić.

Ponowna rejestracja sklepu Microsoft Store za pomocą PowerShell

Ponowna rejestracja sklepu Microsoft Store jest w zasadzie ostatnią opcją. Jeśli to nie zadziała, konieczne może być ponowne zainstalowanie systemu Windows.

ren %localappdata%\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\LocalState cache.old

powershell -ExecutionPolicy Unrestricted
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}

Komentarze