Jak naprawić błąd OneDrive 0x800701AA: Operacja w chmurze nie została zakończona.

Użytkownicy często napotykają błąd OneDrive 0x800701AA, który stwierdza, że ​​„Operacja w chmurze nie została zakończona” podczas próby przeniesienia plików i folderów z OneDrive na zewnętrzny dysk twardy. Ten błąd może wystąpić z powodu niestabilnego połączenia internetowego, niewystarczającej ilości miejsca na dysku lub usterek na serwerze OneDrive. W tym artykule przyjrzymy się kilku skutecznym metodom rozwiązywania błędu OneDrive 0x800701AA w systemie Windows 11/10.

Jeśli jesteś użytkownikiem usługi przechowywania danych w chmurze firmy Microsoft, OneDrive, być może w pewnym momencie napotkałeś błąd 0x800701AA. Ten komunikat o błędzie, który mówi, że ​​„Operacja w chmurze nie została zakończona” często pojawia się, gdy użytkownicy próbują przenieść pliki i foldery ze swojego konta OneDrive na zewnętrzny dysk twardy.

Ten błąd może być frustrujący i zakłócać pracę, ale na szczęście istnieje kilka kroków, które można podjąć, aby go naprawić. W tym artykule przyjrzymy się kilku najskuteczniejszym sposobom, które pozwolą na pozbycie się błędu OneDrive 0x800701AA w systemie Windows 11/10. Jak zawsze wymieniliśmy te kroki w kolejności łatwości i skuteczności. Postępuj więc zgodnie z kolejnością przedstawioną w tym poradniku. 

Jak naprawić błąd OneDrive 0x800701AA: Operacja w chmurze nie została zakończona?

Podobnie jak w przypadku wszystkiego, co dotyczy obszaru online, pierwszą i najważniejszą rzeczą, którą musisz sprawdzić, jest połączenie z Internetem. Uruchom ponownie komputer i router internetowy. Jeśli po ponownym uruchomieniu systemu i routera nadal występują problemy, wykonaj czynności przedstawione poniżej.

Sprawdź dostępne miejsce na dysku, aby naprawić błąd usługi OneDrive 0x800701AA.

Aby sprawdzić dostępne miejsce na dysku twardym, wykonaj następujące czynności:

Zresetuj OneDrive.

Jeśli uszkodzone pliki pamięci podręcznej powodują problemy z dostępem do plików w usłudze OneDrive, możesz spróbować zresetować aplikację do ustawień domyślnych. Oto jak możesz to zrobić w systemie Windows:

Zresetuj OneDrive (wersja Microsoft Store).

Aby zresetować aplikację OneDrive uzyskaną za pośrednictwem sklepu Microsoft Store, wykonaj następujące kroki:

Mapuj dysk sieciowy dla biblioteki dokumentów programu SharePoint.

Aby zmapować dysk sieciowy dla biblioteki dokumentów programu SharePoint, wykonaj następujące kroki:

Po zakończeniu tego procesu otwórz terminal Windows i uruchom go jako administrator. Wklej następujący blok kodu i naciśnij klawisz Enter, aby go uruchomić:

Get-ChildItem -Path 'C:\Users%username%\OneDriveSharePointPath' -Include ".xls",".doc",".ppt" -Recurse | ForEach-Object { $.FullName Get-Content -Path $.FullName -first 1 | Out-Null }

Spowoduje to przeskanowanie każdego dokumentu w bibliotece i zainicjowanie procesu naprawy plików, który powinien rozwiązać błąd i umożliwić dostęp do plików OneDrive. Mamy nadzieję, że to pomoże.

Komentarze