Jak naprawić dźwięk, który nie działa w przypadku niektórych filmów i programów telewizyjnych w serwisie Netflix.
Próbujesz obejrzeć coś za pomocą aplikacji Netflix w systemie Windows, ale zauważyłeś, że niektóre filmy i programy telewizyjne nie mają dźwięku? W tym artykule znajdziesz kilka sposobów, których możesz wypróbować, aby rozwiązać problem i przywrócić dźwięk we wszystkich filmach i programach telewizyjnych w aplikacji Netflix.
Chociaż możesz oglądać treści Netflix w przeglądarce internetowej, Netflix lubi nakłaniać ludzi do korzystania z ich aplikacji, twierdząc, że zapewni to lepsze wrażenia. Robią to także z wielu innych powodów, jednak głównym z nich jest po prostu możliwość śledzenia wszystkich twoich ruchów. Korzystanie z aplikacji uniemożliwia również korzystanie z jakichkolwiek rozszerzeń w celu uzyskania dodatkowych funkcji lub pewnych obejść.
Chociaż jest to rozsądne rozwiązanie przez większość czasu, to zdarzają się przypadki, w których aplikacja jest znacznie gorsza lub bardziej niespójna niż przeglądarka internetowa. Na przykład może okazać się, że niektóre z wybranych filmów lub programów telewizyjnych nie mają dźwięku. Możesz też mieć do czynienia z niezsynchronizowanym obrazem i dźwiękiem w serwisie Netflix. Na szczęście jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem i sprawić, by dźwięk działał poprawnie we wszystkich treściach otwieranych w aplikacji Netflix w systemie Windows 10 i 11.
Uwaga: Na początek uruchom ponownie komputer i modem/router. Może okazać się, że to rozwiąże problem bez żadnej dodatkowej pracy.
Jak naprawić dźwięk, który nie działa w przypadku niektórych filmów i programów telewizyjnych w serwisie Netflix.
Aby rozwiązać ten problem, musisz naprawić lub zresetować aplikację Netflix na swoim urządzeniu. Aby zrobić to w systemie Windows 10 lub 11, wykonaj następujące czynności:
- Najpierw upewnij się, że aplikacja Netflix jest zamknięta.
- Następnie naciśnij Klawisz Windows + I, aby otworzyć aplikację Ustawienia.
- Na tej stronie kliknij „Aplikacje” w panelu po lewej stronie.
- Przewiń w dół i znajdź Netflix na liście zainstalowanych aplikacji. Kliknij go, aby rozwinąć listę opcji.
- Z wyświetlonej listy wybierz „Opcje zaawansowane”.
- Teraz przewiń listę w dół, aż zobaczysz opcje „Napraw” i „Resetuj”.
- Na koniec potwierdź naprawę, poczekaj na jej zakończenie, a następnie uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany. Jeśli tak się nie stało, powtórz proces, używając opcji Resetuj.
Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Netflix w systemie Windows, aby naprawić dźwięk, który nie działa w przypadku niektórych filmów i programów telewizyjnych w serwisie Netflix.
To jest dość proste rozwiązanie. Po prostu odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Netflix na swoim urządzeniu. Pamiętaj tylko o ponownym uruchomieniu komputera, aby uzyskać największą szansę na powodzenie. Jeśli po wykonaniu wszystkich czynności przedstawionych w tym przewodniku nadal masz problemy, sugeruję zapoznanie się z niektórymi bardziej szczegółowymi sugestiami związanymi z synchronizacją. Wszystkie nasze przewodniki po Netflixie znajdziesz tutaj.
Oglądasz Netflix z innego urządzenia? Telefony i telewizory.
Jeśli ten problem występuje na innym urządzeniu, na przykład smartfonie lub telewizorze SmartTV, spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację Netflix. Jednak w przypadku telewizorów Smart TV z preinstalowanym Netflixem należy odłączyć telewizor od gniazdka elektrycznego i odczekać 5 minut przed ponownym włączeniem. To powinno rozwiązać problem.
Dźwięk w filmach na Netflixie - podsumowanie.
Jeśli więc podczas oglądania serwisu Netflix w systemie Windows występują problemy z dźwiękiem, istnieje kilka kroków, których można wypróbować, aby rozwiązać problem. Obejmują one naprawę lub zresetowanie aplikacji Netflix oraz odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji. Wykonując te czynności, powinieneś być w stanie uzyskać poprawny dźwięk we wszystkich filmach i programach telewizyjnych w aplikacji Netflix. Jeśli te kroki nie zadziałają, może być konieczne sprawdzenie bardziej szczegółowych sugestii związanych z problemami z synchronizacją. Ponadto zawsze dobrze jest sprawdzić dostępność aktualizacji na urządzeniu i w aplikacji Netflix, a także połączenie internetowe. Wykonując te czynności, możesz zapewnić optymalne wrażenia podczas oglądania w serwisie Netflix.