Jeden z błędów, jakie pojawiają się w iOS 8 to problemy z funkcją Hotspot osobisty - czyli udostępniania internetu z poziomu iPhona lub iPada. Pokazujemy, jak szybko i bezboleśnie rozwiązać ten problem w naszym telefonie.
Jeżeli nagle zakładka Hotspot osobisty zniknęła z Twojego urządzenia, można w prosty sposób ją przywrócić. Domyślnie powinna znajdować się w pierwszej sekcji aplikacji Ustawień. Jeżeli tak nie jest, z poziomu Ustawień otwieramy zakładkę Sieć komórkowa.
Następnie otwieramy zakładkę Sieć komórkowa danych i przewijamy na sam dół. Znajduje się tam sekcja Hotspot osobisty. Tutaj zatrzymamy się na chwilę.
Tutaj musimy w polu APN wprowadzić nazwę tzw. punktu dostępowego - czyli np. naszego operatora sieci komórkowej. Nie polecam zmieniać pozostałych pól czyli domyślnego loginu użytkownika oraz hasła dostępu do hotspotu.
Po wprowadzeniu zmian wracamy na ekran główny Ustawień. Teraz zakładka Hotspot osobisty powinna być już ogólnodostępna.