Wysokiej klasy urządzenia mobilne mogą mieć wygórowane ceny. Z tego powodu użytkownicy, którzy decydują się na zakup takiego urządzenia, na przykład iPhone'a 12, są bardzo zainteresowani przedłużeniem rocznej gwarancji, którą Apple oferuje na swoje urządzenia, aby w przypadku awarii lub uszkodzenia można było zgłosić reklamację, naprawić lub wymienić telefon.
Spis treści
Powiązane: Jak udostępniać czas przybycia do miejsca docelowego w Mapach iPhone'a
Gwarancja na iPhone'a zaczyna się liczyć od momentu zakupu naszego iPhone'a. Co się jednak stanie, jeśli zapomnimy dokładną datę zakupu naszego urządzenia? Skąd możemy wiedzieć, czy nasz iPhone jest nadal objęty gwarancją, czy nie? Ponadto pytanie, czy przedłużyć gwarancję podczas zakupu i do kiedy ta gwarancja obowiązuje.
Na szczęście iPhone dzięki systemowi operacyjnemu iOS pozwala to sprawdzić w każdej chwili. Ale to nie wszystko, ponieważ oprócz możliwości sprawdzenia gwarancji będziesz mógł również poznać datę jej wygaśnięcia, a także szczegóły jej zakresu.
Jeśli jesteś właścicielem lub użytkownikiem iPhone'a lub iPada, będziesz mógł sprawdzić, czy gwarancja jest aktywna w tym konkretnym momencie, a także dokładną datę jej wygaśnięcia, w tym samouczku pokażemy Ci jak to zrobić krok po kroku:
Jak sprawdzić, kiedy wygasa gwarancja na iPhone'a lub iPada.
1. Odblokuj iPhone'a i uzyskaj dostęp do aplikacji: Ustawienia
2. Będąc tutaj, przejdź do opcji: Ogólne
3. Następnie, będziesz musiał wybrać opcję: To urządzenie
4. Teraz będziesz musiał zlokalizować opcję: Ograniczona gwarancja.
5. Po kliknięciu tej opcji uzyskasz dostęp do pełnych informacji o aktualnie dostępnej gwarancji:
- Data zakończenia gwarancji.
- Gwarancja na sprzęt.
- Wsparcie techniczne.
Na tym samym ekranie możesz również pobrać i zainstalować aplikację pomocy technicznej.