Problemy z kamerką internetową podczas korzystania ze Skype? Pokazujemy, jak w prosty sposób poradzić sobie z najczęstszymi błędami.
Często podczas rozmów wideo pojawiają się opóźnienia lub słaba jakość obrazu. Zwykle jest to wina słabego łącza internetowego, jednak niekiedy problemy mają inne źródło. Jeżeli błędy pojawiają się co jakiś czas, warto przetestować naszą kamerę internetową podłączoną do Skype.
1. Sprawdzanie kamery podłączonej do Skype
Podstawowy test kamery, jaki możemy wykonać w Skype. Włączamy program, a następnie z paska narzędziowego wybieramy zakładkę Narzędzia i pozycję Opcje.
Teraz w nowym okienku w menu Ogólne należy znaleźć pozycję o nazwie Ustawienia wideo. W przypadku kiedy kamera działa prawidłowo, zaraz zobaczymy swój obraz na żywo.
Jeżeli natomiast pojawi się jakiś problem, trzeba kliknąć przycisk Ustawienia kamerki. Teraz możemy zmienić jasność, kontrast, odcień itp. wyświetlanego obrazu.
2. Przełączanie kamer
Jeżeli mamy do wyboru więcej niż jedną kamerę internetową, możemy łatwo między nimi przełączać w Skype. Jak to zrobić> Wystarczy otworzyć interesujący nas kontakt w programie. Pod zdjęciem profilowym, obok przycisków połączenia klikamy przycisk jakości rozmowy.
Z wysuwanego menu, jakie się pojawi, wybieramy zakładkę Kamera. Teraz w polu "Wybierz kamerę, z której chcesz korzystać", klikamy rozwijany pasek. Tutaj możemy zaznaczyć, za pomocą której kamery chcemy łączyć się z naszym znajomym.