Kupiłeś aplikację lub grę w Google Play i okazuje się, że nie działa lub kiepsko chodzi? Nie martw się! Możesz ją zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy. Jak to zrobić?
Google Play oferuje funkcję zwrotu płatnych aplikacji i gier w przeciągu 15 minut od momentu zakupienia danego programu ze Sklepu Play. Dzięki temu możemy odzyskać pieniądze za aplikację, która nam się nie spodobała lub nie działa wystarczająco wydajnie na naszym urządzeniu. Zwrotu możemy dokonać zarówno na urządzeniu jak i na komputerze poprzez zalogowanie do Sklepu Play w przeglądarce internetowej.
Zwrot aplikacji na urządzeniu z Androidem
- Udaj się do aplikacji Sklep Play, a następnie dotknij ikony w górnym lewym rogu. Wysunie się menu boczne.
- W menu bocznym przejdź do zakładki "Moje aplikacje".
- Znajdź na liście aplikacji grę lub program, który chcesz zwrócić, a następnie go wybierz.
- Skorzystaj z przycisku "Zwrot środków" i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Zwrot aplikacji na komputerze
- Udajemy się do Sklepu Google Play w przeglądarce internetowej.
- Upewniamy się, że jesteśmy zalogowani na to samo konto Google, które mamy skonfigurowane w smartfonie. Pod naszym zdjęciem klikamy w ikonę koła zębatego i udajemy się do "Moje zamówienia".
- Wskaż aplikację lub grę, którą chcesz zwrócić, a następnie kliknij w ikonę z trzema kropkami. Wybierz "Zgłoś problem", po czym kliknij w opcję zwrotu środków. W odpowiednim polu wpisz przyczynę zwrotu i potwierdź chęć odzyskania pieniędzy przyciskiem "Prześlij".
Po udanym zwrocie aplikacja zostanie usunięta z naszego urządzenia, a pieniądze wkrótce trafią z powrotem na nasze konto. Jeżeli nie ma przyciski "Zwrót środków" to znaczy, że czas na zwrot już upłynął i możemy aplikację tylko odinstalować. Pozbędziemy się wtedy jej z urządzenia ale nie odzyskamy pieniędzy.