Po instalacji aktualizacji iOS 8 dla iPhonów i iPadów pojawiły się problemy z łapaniem zasięgu w sieci Wi-Fi? Zebraliśmy kilka sprawdzonych sposobów na radzenie sobie z tego typu problemami.
Wraz z aktualizacją iOS 8 spora część użytkowników iPhonów i iPadów zaczęła mieć problemy z połączeniami z siecią Wi-Fi. Jeżeli również zanotowaliście podobne kłopoty, polecamy przede wszystkim zaktualizować swój sprzęt do najnowszej wersji iOS - 8.0.2. Jakie są inne rozwiązania?
Wyłącz Usługi systemowe
Rozwiązaniem na problemy z Wi-Fi w iOS 8 może być wyłączenie Usług systemowych. W tym celu udajemy się do aplikacji Ustawienia i odnajdujemy zakładkę o nazwie Prywatność. Następnie stukamy palcem Usługi lokalizacji i dalej - Usługi systemowe. Tutaj należy wyłączyć Sieci Wi-Fi.
Wyzeruj Ustawienia sieciowe
Innym sposobem na poradzenie sobie z wadliwym działaniem Wi-Fi w iPhonach czy iPadach z iOS 8 może być wyzerowanie Ustawień sieciowych. W tym celu udajemy się również do aplikacji Ustawienia i klikamy zakładkę Ogólne, a następnie Wyzeruj. Po otwarciu zakładki Wyzeruj odnajdujemy pozycję o nazwie Ustawienia sieciowe i stukamy ją palcem.
Ustaw domyślne DNS-y
Czasami rozwiązaniem może być ustawienie Google DNS lub OpenDNS. W tym celu polecam zapoznanie się z naszym poradnikiem Jak zmieniać DNS w smartfonach iPhone i tabletach iPad. Szczegółowo pokazaliśmy tam, jak radzić sobie z DNS-ami w iOS 8.
Wyzeruj iUrządzenie
Żadna z powyższych metod nie działa? Zrób backup iPhona/iPada, a następnie wyzeruj urządzenie. W tym celu wejdź w Ustawienia > Ogólne > Wyzeruj. Stuknij Wszystkie ustawienia lub Wymaż zawartość i ustawienia. Po restarcie przywróć kopię zapasową z iCloud bądź z iTunes.