Samsungowiec
Moglibyście podać jakieś kody do gry Minecraft? No i oczywiście co one znaczą i do czego służą.
MichalMajchrzycki
clear - czyści konsolę damage - wyłącza albo też włącza obrażenia gracza defuse [all] - uaktywnia wszystkie TNT w pobliżu destroy [all] - niszczy zaznaczony przedmiot difficulty - Zmień poziom trudności gry (0-3) dropstore - tworzy skrzynię i przenosi do niej wszystkie rzeczy z ekwipunku duplicate [all] - duplikuje wybrany przedmiot. explode [ROZMIAR] - wysadza postać gracza extinguish|ext [all] - gaszenie ognia falldamage - wyłączanie/włączanie obrażenia przy spadku firedamage - wyłączanie/włączanie obrażenia kiedy się palisz goto - idź do... grow [all] - powoduje wzrost drzew i pszenicy na mapie heal - leczy postać gracza help [KOMENDA] - pokazuje informacje o komendzie. home – teleport do spawnu item [ILOŚĆ] – gracz otrzymuje wybrany item o ustalonej przez niego ilości. itemname - Pokazuje KOD i nazwę aktualnie wybranego przedmiotu itemstack [QUANTITY] - daje stack (64) wybranego przedmiotu. kill – ;) killnpc [all] - zabija wszystkich NPC. listwaypoints - pokazuje wszystkie waypointy msg - dodaje wiadomość do konsoli music [GŁOŚNOŚĆ] - wybierz piosenkę do zagrania pos – pokazuje aktualną pozycję postaci gracza rem - kasuje wybrany waypoint removedrops [all] - kasuje wszystkie wyrzucone przedmioty repair [all] - naprawia zaznaczony przedmiot replenish [all] - "Stakuje" (ilość: 64) wszystkie przedmioty w inwentarzu return - wracasz do pozycji wcześniejszej (zanim się teleportowałeś) search - wyszukiwanie przedmiotów set - stwarza waypoint setjump [JUMP|reset] - ustawia wysokość skakania setspawn [ ] – ustawia spawn setspeed [SZYBKOŚĆ|reset] - zmienia prędkość postaci gracza spawn [QTY] - "Spawnuje" moba spawnstack - "Spawnuje" wybra kreatury (wpisz /spawn list by zobaczyć listę mobów tele - teleportuje do wybranej pozycji time [set|get|day|night [minute|hour|day [TIME]]] - zmienia czas timeschedule > - zatrzymuje czas useportal - teleportuję Cię do Nether. waterdamage - włączanie/wyłączanie obrażeń spowodowanych przez wodę.